Hvalpe dagbog

Hvalpe dagbog

onsdag den 22. april 2015

Tiden nærmer sig ....

Nøj hun er tyk den fine sorte Zig Zag. I dag hvor vejret er varmt og vindstille kan man høre hende uanset hvor hun går og står. Prustende for det er varmt at bærer på et stort kuld hvalpe som hun gør. Hun er helt rolig og ligger sig i skyggen og pruster og vil mægtig gerne med på gå tur også.

Ketchup som skal føde lidt før ZZ er startet på at grave huller i haven og den opfordring sidder ZZ absolut ikke overhørig - næææ nej hun graver gerne med :-)

Ketchup skal føde ca. 4 dage før ZZ men da ZZ bærer et stort kuld så kunne jeg måske forestille mig at hun ikke helt går tiden ud. Omvendt er ZZ parret 3 gange over 5 dage så om hun er blevet drægtig på første eller sidste parring er også afgørende.

Håber at der trods alt bliver et døgn imellem dem så jeg kan nå at sove lidt :-)

Som jeg også skriver på Ketchups dagbog så skal tæverne føde i badebassiner denne gang - det syntes ZZ er helt ok - hun lægger sig lystigt op i bassinet og nyder en blunder. Så det bliver let tror jeg :-) ZZ er i det hele taget let bare hun får sin vilje ha ha !

Ketchup skal føde i baggangen - hvor vores tæver normalt føder. ZZ skal føde i forgangen og det har vi valgt fordi ZZ har født der før - da hun fødte sit andet kuld ville hun nemlig bestemme at det var der det skulle foregå :-)

Vi glæder os ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar