Hvalpe dagbog

Hvalpe dagbog

lørdag den 20. juni 2015

Fordelingen af hvalpene...

Så blev hvalpene testet. Det har været svært at finde datoer der har kunnet passe så i dag testede vi hvalpene 6 uger og 3 dage gamle og normalt tester man efter at hvalpene er fyldt 7 uger. Det er blot 4 dage men det er meget mentalt hos hvalpene. Så specielt den sidste del af testen hvor hvalpene skal undersøge og lege selvstændigt med legetøj, fik de næsten alle hjælp til. De søgte støtte hos Testlederen - så samarbejde vil de rigtig gerne :-)

Det er et stort kuld at teste og noget af det som jeg frygtede var om de kunne holde sige nogenlunde vågne under hele testen. Det kneb godt nok lidt til sidst, for både den grønne han og den blå han - de var sidst og trætte.

Samtidigt er de kuldets bløde drenge, så det var egentlig okay at det lige var dem som meldte sig ud, for dem havde jeg ret godt styr på inden testen. Det var dejligt at der var to blide drenge for det havde vi klart brug for til Andreas i det sjællandske og til Sven og Birgitte i Hinnerup.

Var der nogen overraskelser ? jooo lidt men ikke mange. Den sorte han overraskede mig ved at være stærk, resten af hvalpene lå fint i tråd med vores iagttagelser i ugerne hos os.

Hvalpene er fordelt således:

Sort han - Allan Skovbølling
Lilla han - Christian Bagger
Lyseblå han - Kenneth Schwarts
Beige han - Søren Hansen
Grøn han - Andreas Artmann
Blå han - Birgitte og Svend Jeppesen

Rød tæve - Martin Degn
Orange tæve - Mads Nørsøller
Gul tæve - Pia Laursen
Pink tæve - Sven Spangsberg

Jeg glæder mig meget til at følge hvalpene i fremtiden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar