Hvalpe dagbog

Hvalpe dagbog

lørdag den 16. maj 2015

Besøgs tid ....

Så er det blevet besøgs tid for det skønne C-kuld. I dag har Pia været her og hun er en erfaren hundefører, som skal have tæven Cougar fra kuldet. Pia bor sammen med Kurt der ejer BH Focus, så det er rigtig dejligt at vi får mulighed for at leverer endnu en Brown Hunt'er til en skøn og meget aktiv hundeejer.

Pia fik fornøjelsen af at lave alle neuro øvelserne i dag, så der er lidt billeder i galleriet fra denne lille seance. Det var Pia super god til og sundt og godt til hvalpene at være i andre hænder end lige de vante :-)

Pia havde en skøn barselsgave med til mig - jubii en bog og jeg er jo lidt bibliofil så jeg vil glæde mig til at kaste mig over Hundens sprog og adfærd af Barbara Handelman. Den er tyk og vildt fint illustreret med masser af billeder så jeg siger tusinde tak Pia.

I eftermiddags var Birgitte og Sven forbi sammen med deres skønne børn Cecilie og Emil. De skal have en hanhund som skal hedde Cali, hvilket også var navnet på Birgitte's fars første hund der godt nok var gul, men alligevel skønt at fører lidt videre på hundenavnene i familien. Vi havde nogle dejlige timer ved hvalpe bassinerne og fik talt om en helt masse bl.a. gamle dag i DRK for Birgitte's far har været aktiv en gang og har ejet en af de første FT labber der kom til Danmark.

Alle tæverne nød at have besøg og sørgede bestemt for at få deres del af klap og nussen, så hvalpene ikke fik det hele.

Der er billeder i galleriet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar