Hvalpe dagbog

Hvalpe dagbog

lørdag den 23. maj 2015

Cøde, Cmå, Corte, Charmetrolde :-)

Kan man mon skrive et helt indlæg på bloggen med C ha ha ! Næææ det går vidst ikke hvis det bare skal være lidt forståeligt.

C-harmetroldene har det skønt. Jeg må sige at jeg er meget imponeret over ZZ. Hun ligger med 10 hvalpe der er 2½ uge gamle og de er tykke og faste hver og en. Det er lidt imponerende for nu har jeg i 3 dage i streg forsøgt at lokke dem til at spise lidt mad og det gider de i hvert tilfælde ikke.

De nægter at indtage noget som helst. Har prøvet med A38, hvalpemad blended med vand fra kogt kylling, hvalpemad med A38 i, men ingen ting falder i deres smag. De vil bare have mad fra deres mor, de frække bæster.

ZigZag  må virkelig have en solid mælkebar for ind imellem når hun går i bassinet for at die dem så er det kun nogle af dem der vil die resten sover bare videre, hvilket tyder på at de får nok mad. Imponerende med så stort et kuld der trods alt er ved at være store så de tager godt fra.

Som nogen af jer måske har læst i Pasta's dagbog så havde vi en noget træls dag i onsdags hvor Pasta kom i akut kejsersnit og vi mistede 8 ud af 11 hvalpe. Rigtig mange af dem som var skrevet op til hvalp efter Pasta fik en stor skuffelse, for man glæder sig SÅ meget til hvalp og så blev det ikke alligevel øv. De som var skrevet op til hanner - har fået tilbudt hvalp efter Ketchup eller ZZ og har takket ja så nu er alle hvalpe solgt.

Vi har hver dag hvalpekøbere på besøg og det er lidt hårdt ved os :-) Det er rigtig hyggeligt at have besøg og lærer vores hvalpekøbere at kende, men ofte er det sådan at det ene hold afløser det andet eller vi kan lige nå at gøre rent og fodre hvalpe, inden næste hold kommer. Så i disse dage er jeg lidt forpustet :-)
Ind imellem kan jeg faktisk heller ikke huske om de informationer jeg giver jer er sagt tidligere og jeg roder lidt rundt i jeres navne, det beklager jeg meget - og I må bærer over med mig, der er lige lidt rigeligt at holde styr på :-)

Når hvalpene er blevet en uge ældre, så har I alle været på besøg mindst en gang. Så indfører vi besøgs dage og tidspunkter på dagen for at I ikke alle er der samtidigt, da det vil blive for meget for hvalpene. Vi skal nok oplyse dato og tid i god tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar