Hvalpe dagbog

Hvalpe dagbog

mandag den 4. maj 2015

Vi kan være tættere på ....

I dag har jeg ordnet Zig Zag's føde stue og det kan jeg bare hilse jer at sige at det passede damen udemærket. Hun fulgte mig rundt i alle hjørner og holdt grundigt øje med at jeg fik alt i orden. Hvis hun kunne have snakket - så ville hun have været en ren Fru Hyacint og kostet rundt med mig.

Nu ligger hun vel tilpas og nyder at have fået eget værelse og at opmærksomheden er henledt på hende. Jow jow man er vel en Diva :-)

Vi kan være tættere på en fødsel end jeg fornemmer. ZZ er ikke altid så let at vurdere, specielt fordi hun ofte ikke går fra foder, som normalt er et af de tydeligste tegn på at en tæve er på vej ind i det døgn, hvor hun føder.

Hendes temperatur er her til eftermiddag er på 37,3 så den falder støt og roligt, spørgsmålet er bare hvor hurtigt :-)

Hun spiste sin morgenmad med god appetit og uden tøven. Hun har også spist i løbet af dagen så jeg tror ikke det bliver indenfor det næste døgn men nærmere omkring den 6. maj :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar